Pedersborg Skoles logo

AULA komme-gå

I SFO benytter vi AULA til ind- og udkrydsning samt til beskeder og aftaler. Derudover benytter vi AULA til at børnene vælger sig ind på aktiviteter, så vi ved hvor de er, og så I kan finde jeres barn ved afhentning.

Vi sender gerne børn til bussen om eftermiddagen, eller til aktiviteter - såsom sport, musik mm. I skal blot give besked via AULA. Ved ændringer er I selv ansvarlige for at informere os om dette.

Alle børn krydser sig selv ind i SFO på touchskærmene. Husk at sige farvel til en ansat, når I henter børn - og hjælp dem med at krydse sig selv ud. Det er vigtigt, at børnene (og I) husker at krydse ud.

Vejledning

Benytter du en smartphone eller tablet, kan du med fordel oprette en genvej til hjemmeskærm/startskærm.