Forældrekaffe

Forældrekaffe er et tilbud på Pedersborg Skole, der finder sted den første fredag hver måned fra kl. 8-9. Den annonceres på AULA ca. en uge før afholdelse. Forældrekaffen er en del af Pedersborg Skoles skole-hjem-samarbejde.

Skolens ledelse er tilstede, og byder alle forældre velkomne til en snak om stort og småt - samt selvfølgelig en kop kaffe.

Der er ingen fast dagsorden, vi taler om det, I har på hjerte. Vi mødes i en uformel stemning i SFO-køkkenet.

Forældrekaffe gør skolen bedre, fordi I forældre fortæller om forhold, vi måske ellers ville have svært ved at konstatere. Og samarbejdet mellem hjem og skole styrkes, fordi vi får et mere personligt kendskab til hinanden. I kan få konkret viden, drøftet spørgsmål eller henledt skolens opmærksomhed på særlige forhold.

Vi glæder os til at møde jer. På gensyn J.